2013. május 6.

Süti újragondolva

Készítettem a nemrég kipróbált gyümölcstortához egy kis jelenetet hétvégén:


Ismét voltak problémáim: ezúttal a krémmel. Fehér temperából csináltam, az elég sűrűnek tűnt. Először kipróbáltam, megreped-e, ha megszárad. Nem repedt meg. Piros akrilfestékkel színezve viszont sajnos megrepedt. Kijavítottam, de semmi garanciát nem látok rá, hogy nem reped meg újra. (Biztos ami biztos, gyorsan lefényképeztem.)

A szakácskönyvben viszont igazi recept van, képekkel, kétoldalasra nyomtatva. Sajnos egyelőre csak fekete-fehéret tudok nyomtatni.


Legyen szép hetetek!

9 megjegyzés:

  1. Szuper a könyv! A narancs és citrom karikák nagyon guszták.

    VálaszTörlés
  2. Making cream is not easy! Think that you have done well with everything in the photo.

    Lil on Lisdolls

    VálaszTörlés
  3. It's a beutiful scene.
    Bye, Faby

    VálaszTörlés
  4. Brava, mi sembra tutto riuscito bene! Un abbraccio Manu

    VálaszTörlés
  5. Respekt! wunderschön

    Liebe Grüße Britta

    VálaszTörlés
  6. Delicious pies! And looks so good too. :)
    Have a lovely week!

    VálaszTörlés
  7. Welcome to my blog, A fairytale come true. Nice you found me so I could find you. It looks exciting everything you're doing.
    Nice to get Hungary in on my blog maps.
    Hugs
    Wyrna

    VálaszTörlés