2014. december 28.

Karácsonyi jelenet (4. rész)

A mai projekt a függöny és a lámpás elkészítése, illetve a kandalló öregítése volt. A függönyt egy régi mosózsákból csináltam, a karnist pedig egy drótból és fülbevaló-alkatrészekből.




A mécsestartóban igazi tortagyertya van. Próbáltam meggyújtani, hogy kormos legyen a vége, de fehér maradt, a viasz viszont vészesen olvadt...




Egyelőre ennyi van kész. Őszintén szólva a lecserélt tapétával annyira megbarátkoztam, hogy már nem is bánom, hogy a világosabbat nem sikerült szépen felragasztani. Sőt, azon gondolkozom, hogy a tervezett babaházamba is veszek ebből a papírból. :) A szőnyeg viszont nem tetszik, találnom kell egy élénkebb színűt...

Eredetileg karácsonyi jelenetet akartam készíteni feldíszített kandallóval, de most, hogy elmúlt karácsony, elbizonytalanodtam, hogy érdemes-e megcsinálni a karácsonyi díszeket... Még nem döntöttem, úgyhogy a végeredmény nekem is meglepetés lesz. :)

Melli

3 megjegyzés:

  1. Great work! I love the curtain and the fireplace. Most of all I love the lantern.
    Hugs, Drora

    VálaszTörlés
  2. Your room is looking gorgeous! It looks shabby chic and so pretty! xo Jennifer

    VálaszTörlés
  3. It looks amazing. I really love it. The lantern is beautiful. You can paint the wick of a candle with black ink. Hugs, Anna

    VálaszTörlés